Tuesday, September 2, 2008

ვეძებ ეშლის, ემილის და ამანდას (ჯენიფერიც წავა)

მოკლედ გავაკეთე პრფაილი Yahoo! personals–ზე, ჰოდა მივყავი ხელი თვალიერებას. მამაა! მაგარი ნაშები გავაძრე ტო! კაროჩე 30$ გადახდა რომ გადამაწყვეტინა ისეთი ნაშები :)

ჰო ძებნის კრიტერიუმები 18–24 წლის ნაშებზე დავაყენე, გამხდრებზე და საშუალო ტანის ამბავში რომ მერყეობდნენ, მიუხედავად იმისა რომ მე Few Extra Pounds ვარ, მაინც Cute ვარ, ჰოდა ნუ გამხდარი ნაშა მინდა (ჩემს მუსქან მეგობრებს ნუ გეწყინებათ, პირიქით ტრაკის დაგდებაზე იზრუნეთ).

ჰო ვეძებ ძირითადად ეშლებს, ემილებს და ამანდებს – ჯენიფერიც შეიძლება (ამ წამს გავაძრე ძაან მაგარი ჯენიფერი და იმიტომ).

მოკლედ ხალხნო წინ საინტერესო ამბები გველის! ხვალ ალბათ გადავიხდი ამ 30$, იმიტომ რომ ჩემი პროფილი ჯერ ფენდინგზეა, თავის სურათებიანად (ჰო სურათებიც ავყარე) და რო არ დაამტკიცონ ტყუილად ხომ არ გადავყრი ფულსა.

კაროჩე wish me luck! ბოზი ვიყო!

No comments: